By using this website you agree to our use of cookies. Read more about our use of cookies and how to remove or block them in our cookie notice.
Embro Eiendom AS vokser videre og søker nå en engasjert administrasjonskoordinator som vil bidra til selskapets videre vekst. I denne nyopprettede stillingen vil du spille en sentral rolle i selskapets videre utvikling, med varierte oppgaver både internt og eksternt.
Arbeidsområder:
Rollen formes etter din bakgrunn og våre behov innen økonomi, markedsføring og HMS. Du vil være en nøkkelperson i vår administrasjon, med hovedfokus på økonomi - fra budsjett til årsoppgjør. I tillegg vil du ha ansvar for vår synlighet i sosiale medier og administrasjon av selskapets hjemmeside, samt løpende kontakt og oppfølging av våre leietakere. En viktig del av rollen er også å bistå i løpende prosjekter, samt sikre at vårt HMS-arbeid støtter våre bærekraftsmål.
Trigges du av å skape din egen hverdag i et kommersielt drevet miljø der ingen dager er like? Da vil vi gjerne høre fra deg!
Ønsket faglig bakgrunn og erfaring:
Kandidater til stillingen har høyere utdanning, minimum bachelor, gjerne innen økonomi, administrasjon eller markedsføring. Videre er det ønskelig med minimum 2-4 års relevant erfaring fra liknende oppgaver. For å trives i rollen er det nødvendig å ha en bred bakgrunn, trives med utfordringer og se muligheter. Den ideelle kandidaten har interesse for å utvikle seg innen økonomi, eiendom, sosiale medier og HMS.
Selskapet er preget av en uhøytidelig kultur hvor de ansatte bretter opp ermene for å hjelpe hverandre, men til tider kreves også formelle situasjoner. Det vil være sentralt at du kjenner deg igjen i en slik kultur og har et genuint ønske om å bidra til organisasjonens videre utvikling og vekst.
Vi tilbyr:
Som ansatt i Embro Eiendom AS vil du få muligheten til å jobbe med varierte og spennende prosjekter, fra utvikling av nye eiendommer til forvaltning av eksisterende portefølje. Dette gir en dynamisk arbeidshverdag hvor ingen dager er like. Embro Eiendom AS har kort vei mellom ledelse og ansatte, og en uformell kultur som oppmuntrer til kommunikasjon og samarbeid. Selskapet tilbyr konkurransedyktige betingelser.
Har du spørsmål til rollene eller selskapet? Ta kontakt med Terje Olai Norum på telefon 909 14 599 eller Thea Myhre på telefon 922 62 456 i PU for en uforpliktende samtale. Vi ser frem til å høre fra deg.
Nøkkelord | Økonomi, Markedsføring, HMS, Eiendomsadministrasjon, Sosiale medier |
Bedriftsnavn | Horten Industripark AS |
Nedre vei 8 | |
3183 HORTEN | |
Nettside | www.hip.no |
Søknadsfrist | 27.10.2024 |
Arbeidsplass | Horten |
Tittel | Administrasjonskoordinator - Økonomi og Marked |
Sektor | Privat |
Omfang | Fast |
Antall stillinger | 1 |